800 050 248
Důchodové pojištění
Nemocenské pojištění
Technická podpora eSlužeb
Posuzování zdravotního stavu
Kontakty
Klientské centrum ústředí ČSSZ
Poslední klient bude vyřízen nejpozději v 16:45 hod. Děkujeme za pochopení.
Tým pracovníků Klientského centra
Adresa | Křížová 25, 225 08 Praha 5 |
---|---|
Telefon | 800 050 248 |
Úřední hodiny | Podatelna | |
---|---|---|
Pondělí | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 17:00 |
Úterý | Na objednání | ---- |
Středa | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek | Na objednání | ---- |
Pátek | ---- | ---- |
Vyřízení vašich záležitostí mimo úřední hodiny je možné pouze v úterý a čtvrtek, po předchozím objednání. K objednání termínu využijte on-line objednání.
Přístupnost budovy
Poskytované informace
Informace o důchodech, které se vyplácí centrálně z jednoho místa, tj. z ústředí České správy sociálního zabezpečení, vám sdělí v klientském centru při pražském ústředí ČSSZ. To je pro veřejnost otevřeno v úředních hodinách, tedy v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00. Poskytuje informace z oblasti důchodového pojištění a též konkrétní informace týkající se důchodových nároků klientů. Výjimkou je sepisování žádostí o důchod, které klient řeší na okresní správě sociálního zabezpečení podle svého trvalého bydliště nebo na územním pracovišti Pražské správy sociálního zabezpečení.
Klientské centrum poskytuje klientům ČSSZ informace obecného charakteru o:
- podmínkách nároku na dávky důchodového pojištění,
- postupu při vyřizování žádostí o dávky důchodového pojištění,
- podmínkách a způsobu výplaty dávek důchodového pojištění v ČR i do zahraničí,
- způsobu realizace srážek z důchodů prováděných na základě výkonu rozhodnutí.
Klientské centrum rovněž:
- vyřizuje naléhavé případy a dotazy, které mají charakter stížností,
- sepisuje protokoly o stížnostech občanů souvisejících s vyřizováním jejich dávek důchodového pojištění a předává je k vyřízení kompetentní organizační složce,
- vydává potvrzení o výplatě, druhu a výši důchodu,
- zajišťuje vyhotovení informativního průběhu pojištění (zaměstnání),
- nabízí možnost objednání pro osobní konzultace a pro informativní výpočty starobních důchodů online prostřednictvím internetu.
Jak se k nám dostanete
Klientské centrum pražského ústředí ČSSZ se nachází v ulici Křížová 25 v Praze 5 a je dobře dostupné městskou hromadnou dopravou:
Metro linka B, vystoupit na zastávce Anděl nebo Na Knížecí a dále pokračovat tramvají nebo autobusem:
- tramvaj - linky 7 a 21 (směr Radlická), vystoupit na zastávce Křížová a pokračovat chůzí zhruba 300 metrů ulicí Křížová ke komplexu budov ČSSZ.
- autobus - linka 231, vystoupit na zastávce Správa sociálního zabezpečení
- autobus - linka 120, vystoupit na zastávce Správa sociálního zabezpečení (v opačném směru lze nastoupit na stanici Nádraží Radotín, vystoupit na zastávce Správa sociálního zabezpečení).
Upozornění o uzavření výstupu z metra Anděl Na Knížecí od 1. listopadu
Z důvodu výměny eskalátorů a revitalizace vestibulu bude od 1. listopadu přibližně na rok uzavřen vstup a výstup ze stanice metra Anděl u autobusového terminálu Na Knížecí. Přístup do stanice metra bude pouze od křižovatky Anděl.
- V souvislosti s uvedenou uzavírkou dochází ke změnám trasy a zastávek autobusových linek 120, 137 a 231.
- Pro linky 120 a 231 se nástupní zastávky Na Knížecí přemisťují v autobusovém terminálu od druhé nástupní hrany k první nástupní hraně, tj. blíže k ulici Ostrovského.
- Pro linku 137 se nástupní zastávka přesouvá do ulice Ostrovského asi 40 m za křižovatkou s ulicí Stroupežnického.
- Pro linky 120, 137 a 231 se nově zřizují zastávky Anděl (v Bozděchově ulici za křižovatkou s Nádražní) a Na Knížecí (v ulici Stroupežnického před křižovatkou s ulicí Za Ženskými domovy).
Více informací naleznete zde: https://bit.ly/37PlKci