Zaměstnavatelé čelili při podání měsíčního „přehledu o výši pojistného“ technické chybě
Zaměstnavatelé, kteří ve dnech od 1. 2. do 4. 2. 2025 podávali přehled o výši pojistného za období leden 2025 (formulář PVPOJ25) prostřednictvím datové schránky, obdrželi hlášku o chybě. Tato technická chyba je již opravena. ČSSZ se omlouvá za způsobené komplikace a žádá tyto zaměstnavatele, aby přehled podali znovu (pokud tak již neučinili).
Zaměstnavatelé mají povinnost každý měsíc poslat ČSSZ přehled o výši pojistného. Pro pojistná období od ledna 2025 se používá nový formulář PVPOJ25. V době od 1. 2. do 4. 2. 2025 byla zjištěna chyba, která neumožnila výše uvedený formulář do systémů ČSSZ odeslat. Šlo o technickou chybu, která je již opravena, a systém ČSSZ již všechna podání PVPOJ25 přijímá.
Tato chyba se týkala pouze zaměstnavatelů, kteří formulář odeslali v době od 1. 2. do 4. 2. 2025 s elektronickým podpisem nebo přes datovou schránku. Zaměstnavatelé, kteří formulář posílali přes datovou schránku, obdrželi hlášku o zamítnutí. Zaměstnavatelé, kteří formulář posílali s elektronickým podpisem, neobdrželi žádnou hlášku o přijetí nebo o zamítnutí.
Žádáme proto všechny zaměstnavatele, kterých se tato situace týká, aby formulář PVPOJ25 za leden odeslali znovu, pokud tak již neučinili.
Omlouváme se za všechny komplikace, které zaměstnavatelům tato chyba způsobila.