ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ

Váš prohlížeč - MS Internet Explorer #version# - již nepatří mezi podporované prohlížeče. Doporučujeme přejít na některý jiný prohlížeč, podrobnosti najdete v prohlášení o přístupnosti.

Česká správa sociálního zabezpečení, oddělení komunikace, Křížová 25, Praha 5 přijme zaměstnance na pozici:

Pracovník/pracovnice pro komunikaci s médii a veřejností

Náplň práce: samostatná publicistická činnost, příprava článků, reportáží, scénářů pro videa, příprava tiskových zpráv, podkladů pro média a tvorba informačních materiálů, zajišťování součinnosti s médii, organizace tiskových konferencí a dalších akcí, aktivní správa profilů na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, X), prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti, zástup tiskové mluvčí, monitoring médií – monitoring a vyhodnocení výstupů, příprava a zajišťování zveřejňování aktuálních informací organizace na webových stránkách a intranetu, podávání informací občanům o náležitostech podání a o postupu při jejich vyřizování, zpracování návodů a obdobných materiálů pro veřejnost
k vysvětlení postupu při vyřizování jejich záležitostí ve věcech příslušejících úřadu.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
  • Alespoň 1 rok praxe v oblasti komunikace s médii;
  • Zkušenosti se správou firemních účtů na sociálních sítích;
  • Výborné komunikační, prezentační a organizační schopnosti;
  • Schopnost vyložit odborný text laické veřejnosti;
  • Základní orientace v oblasti sociálního zabezpečení výhodou;
  • Zkušenosti s přípravou komunikační strategie;
  • Práce s grafickými programy výhodou.

Nabízíme:

  • Dlouhodobou perspektivu uplatnění a zázemí stabilní společnosti;
  • Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu;
  • Podpora při profesním vzdělávání;
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou;
  • Zařazení ve 12. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (33 280 Kč – 41 520 Kč);
  • 200 hodin dovolené za kalendářní rok (25 dní);
  • 5 dní indispozičního volna;
  • Pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h,
    Čt: 9-12h);
  • Příspěvek na stravné;
  • Multisport karta;
  • Příspěvek na penzijní spoření nebo jiné daňově podporované produkty spoření na stáří.

Nástup možný dle dohody.

Pokud máte zájem o uvedenou pozici a splňujete dané požadavky, vyplňte, prosím, následující dotazník nejpozději do 22. 5. 2025. Do 1 měsíce od odeslání dotazníku budete informováni o dalším postupu.

 

Mám zájem o tuto pozici