ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ

Váš prohlížeč - MS Internet Explorer #version# - již nepatří mezi podporované prohlížeče. Doporučujeme přejít na některý jiný prohlížeč, podrobnosti najdete v prohlášení o přístupnosti.

18 06/2021 Praha

ČSSZ získala prestižní ocenění Lemur 2021

18. 06. 2021

Soutěž Lemur – Česká cena za public relations 2021, pořádaná Asociací public relations (APRA), vyhlásila své letošní vítěze. Projekty přihlášené do Ceny Lemur byly hodnoceny odbornou porotou složenou z 60 profesionálů z agentur, firem, asociací, akademiků a médií. V kategorii Tváře PR byli již druhým rokem oceněni tiskoví mluvčí. Bronzového Lemura převzala Jitka Drmolová, vedoucí oddělení komunikace ČSSZ, za komunikaci veřejného sektoru.

Koncem minulého týdne se uskutečnilo finále již šestnáctého ročníku soutěže Lemur – Česká cena za public relations. Odborná porota hodnotila celkem 180 projektů v 31 kategoriích.

Českou správu sociálního zabezpečení reprezentovala Jitka Drmolová, tisková mluvčí a vedoucí oddělení komunikace. Nominaci do finálové pětky v kategorii Tváře PR – tiskoví mluvčí ve státním sektoru proměnila ve skvělé 3. místo.

„Udělení bronzového Lemura 2021 Jitce Drmolové, která hájila naše barvy, považuji za významné profesní ocenění, a to nejen za dosažené výsledky, ale i samotný přístup k práci. Pod jejím vedením se styl komunikace České správy sociálního zabezpečení daří postupně měnit a posouvat kupředu jak v externí, tak i interní komunikaci,“ uvedl František Boháček, ústřední ředitel ČSSZ.

Lemur – Česká cena za public relations

Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím
v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR
a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům). Aktuální ročník ocenil PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.