ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ

23 03/2020 Praha

ČSSZ dnes spustila specializovaného „chatbota“

23. 03. 2020

ČSSZ od dnešního dne nabízí klientům další online komunikační platformu, která zájemcům pomůže zodpovědět dotazy týkající se momentální změny jejich životní situace v důsledku zavedení vládních opatření proti koronaviru. Díky tomuto virtuálnímu asistentovi mají klienti neustále aktuální informace z oblasti sociálního pojištění.

Česká správa sociálního zabezpečení dnešním dnem spustila svého virtuálního asistenta, tzv. chatbota. Ten pomůže klientům snadno získat potřebné aktuální informace.

Hlavní témata jsou jasná: jaké dopady má epidemie koronaviru v oblasti sociálního pojištění a jaké možnosti mám konkrétně já jako rodič, podnikatel, zaměstnanec, OSVČ nebo třeba lékař. Návodnými a konkrétními dotazy provede náš virtuální společník klienty napříč nejrůznějšími situacemi, vysvětlí podmínky nároku na dávky, a to i ve vztahu k nyní tolik aktuálnímu tématu ošetřovného náležícího při uzavření školských zařízení.

Chatbot bude průběžně zohledňovat veškeré aktuální informace tak, aby návštěvníci webu ČSSZ měli k dispozici vždy relevantní, přesné a především zcela adresné informace na jednom místě a na pár kliknutí.   

Věříme, že spuštěním této nové virtuální komunikační platformy pomůžeme klientům rychleji a srozumitelněji získat potřebné odpovědi ohledně jejich současné životní situace.