ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ

Váš prohlížeč - MS Internet Explorer #version# - již nepatří mezi podporované prohlížeče. Doporučujeme přejít na některý jiný prohlížeč, podrobnosti najdete v prohlášení o přístupnosti.

Volejte Call Centra ČSSZ
Potřebujete poradit? Volejte call centra ČSSZ:

800 050 248

Důchodové pojištění

Nemocenské pojištění

Technická podpora eSlužeb

Kontakty

Klientské centrum ústředí ČSSZ

Volejte Call Centra ČSSZ

Od 9. 10. 2023 nebude možné se dostat do Klientského centra při Ústředí ČSSZ ze Smíchovského nádraží přes Radlickou lávku. Bouranou lávku nahradí nová linka autobusu 232. Linka bude od pondělí 9. 10. 2023 spojovat Klientské centrum při Ústředí ČSSZ (zastávka Správa sociálního zabezpečení) a zastávky Smíchovské nádraží, Lihovar a Na Knížecí.

Adresa Křížová 25, 225 08 Praha 5
Telefon 800 050 248
  Úřední hodiny Podatelna
Pondělí 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00
Úterý Na objednání ----
Středa 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00
Čtvrtek Na objednání ----
Pátek ---- ----

Vyřízení vašich záležitostí mimo úřední hodiny je možné pouze v úterý a čtvrtek, po předchozím objednání. K objednání termínu využijte on-line objednání nebo speciální telefonickou linku pro objednání termínu +420 257 062 869

Přístupnost budovy

     

Více informací o přístupnosti budovy.

Poskytované informace

Informace o důchodech, které se vyplácí centrálně z jednoho místa, tj. z ústředí České správy sociálního zabezpečení, vám sdělí v klientském centru při pražském ústředí ČSSZ. To je pro veřejnost otevřeno v úředních hodinách, tedy v pondělí a ve středu od 8:00 do 17:00. Poskytuje informace z oblasti důchodového pojištění a též konkrétní informace týkající se důchodových nároků klientů. Výjimkou je sepisování žádostí o důchod, které klient řeší na okresní správě sociálního zabezpečení podle svého trvalého bydliště nebo na územním pracovišti Pražské správy sociálního zabezpečení. 

Klientské centrum poskytuje klientům ČSSZ informace obecného charakteru o:

  • podmínkách nároku na dávky důchodového pojištění,
  • postupu při vyřizování žádostí o dávky důchodového pojištění,
  • podmínkách a způsobu výplaty dávek důchodového pojištění v ČR i do zahraničí,
  • způsobu realizace srážek z důchodů prováděných na základě výkonu rozhodnutí.

 

Klientské centrum rovněž:

  • vyřizuje naléhavé případy a dotazy, které mají charakter stížností,
  • sepisuje protokoly o stížnostech občanů souvisejících s vyřizováním jejich dávek důchodového pojištění a předává je k vyřízení kompetentní organizační složce,
  • vydává potvrzení o výplatě, druhu a výši důchodu,
  • zajišťuje vyhotovení informativního průběhu pojištění (zaměstnání),
  • nabízí možnost objednání pro osobní konzultace a pro informativní výpočty starobních důchodů na telefonním čísle +420 257 062 869, a to každý pracovní den od 8 do 12 h, nebo online prostřednictvím internetu.

Jak se k nám dostanete

Klientské centrum pražského ústředí ČSSZ se nachází v ulici Křížová 25 v Praze 5 a je dobře dostupné městskou hromadnou dopravou:

Metro linka B, vystoupit na zastávce Anděl nebo Na Knížecí a dále pokračovat tramvají nebo autobusem:

  • tramvaj - linky 7 a 21 (směr Radlická), vystoupit na zastávce Křížová a pokračovat chůzí zhruba 300 metrů ulicí Křížová ke komplexu budov ČSSZ.
  • autobus - linka 231, vystoupit na zastávce Správa sociálního zabezpečení 
  • autobus - linka 120, vystoupit na zastávce Správa sociálního zabezpečení (v opačném směru lze nastoupit na stanici Nádraží Radotín, vystoupit na zastávce Správa sociálního zabezpečení).

 

Upozornění o uzavření výstupu z metra Anděl Na Knížecí od 1. listopadu

Z důvodu výměny eskalátorů a revitalizace vestibulu bude od 1. listopadu přibližně na rok uzavřen vstup a výstup ze stanice metra Anděl u autobusového terminálu Na Knížecí. Přístup do stanice metra bude pouze od křižovatky Anděl.

  • V souvislosti s uvedenou uzavírkou dochází ke změnám trasy a zastávek autobusových linek 120, 137 a 231.
  • Pro linky 120 a 231 se nástupní zastávky Na Knížecí přemisťují v autobusovém terminálu od druhé nástupní hrany k první nástupní hraně, tj. blíže k ulici Ostrovského.
  • Pro linku 137 se nástupní zastávka přesouvá do ulice Ostrovského asi 40 m za křižovatkou s ulicí Stroupežnického.
  • Pro linky 120, 137 a 231 se nově zřizují zastávky Anděl (v Bozděchově ulici za křižovatkou s Nádražní) a Na Knížecí (v ulici Stroupežnického před křižovatkou s ulicí Za Ženskými domovy).

Více informací naleznete zde: https://bit.ly/37PlKci