Upozornění na odstávku systému 2.11.2023 a nahrazení formulářů e-podání SZZVPP, SZZ_OSVC_VPP a ZOSVCP novými verzemi
Z technických důvodů bude DIS-systém pro příjem a zpracování e-Podání ve čtvrtek 2.11.2023 od 17:00 do cca 20:00 hod částečně odstaven. Po dobu odstávky nebude dostupná plná funkcionalita služby pro příjem podání s elektronickým podpisem (APEP/VREP) a přes ePortál, tzn., že bude částečně omezeno elektronické odesílání interaktivních tiskopisů. Nebude možné podat e-Podání včetně vyzvednutí odpovědi (protokolu o zpracování), ani využít služby DZDPN (Dotazy zaměstnavatelů o dočasné pracovní neschopnosti), která bude nedostupná.
Během odstávky dojde k náhradě stávajících verzí formulářů ePodání SZZVPP, SZZ_OSVC_VPP a ZOSVCP za verze nové definované jako eType="VPO23_SZZVPP" version="1.2", eType="VPO23_SZZOSVCVPP" version="1.2" a eType="VPO23_ZOSVCP" version="1.2" dle popisu zveřejněném na Definice e-Podání SZZVPP, SZZ_OSVC_VPP, ZOSVCP - Česká správa sociálního zabezpečení (cssz.cz). Dosavadní verze formulářů nebudou po ukončení odstávky již přijímány, bude nutné použít aktualizovaných verzí:
- Žádost o určení použitelných právních předpisů pro zaměstnance (SZZVPP) pro zaměstnavatele
- Žádost o určení použitelných právních předpisů pro OSVČ (ZOSVCP)
- Žádost o určení použitelných právních předpisů pro zaměstnance, který je současně OSVČ (SZZ_OSVC_VPP) pro zaměstnavatele a OSVČ
30. 10. 2023