Vztahy s veřejností
Call centra
Pracovníci Call centra ČSSZ, určeného pro poskytování informací v oblasti důchodového pojištění, odpověděli v roce 2010 celkem na 184 893 telefonátů. V praxi to znamená, že Call centrum loni průměrně řešilo cca 731 telefonátů každý pracovní den. Převažovaly žádosti o informace v konkrétních důchodových záležitostech, dotazy a požadavky se často týkaly i výplat důchodů. Call centrum dále klientům poskytlo 5 889 potvrzení o výši a výplatě důchodu. Navíc předalo odborným útvarům k vyřízení 21 747 urgencí klientů.
V Call centru ČSSZ pro oblast nemocenského pojištění mohou klienti řešit konkrétní záležitosti týkající se zpracování výplaty nemocenského, peněžité pomoci v mateřství, ošetřovného, vyrovnávacího příspěvku v těhotenství a mateřství či se informovat o změnách, které nastávají v souvislosti s přijetím nových právních předpisů v oblasti nemocenského pojištění zaměstnanců a OSVČ.

