Interní auditor/interní auditorka

Česká správa sociálního zabezpečení, odbor interního auditu a kontroly, Křížová 25, Praha 5 přijme:

Interního auditora/interní auditorku

Náplň práce: provádění interních auditů v rámci působnosti služebního úřadu (tj. v rámci celé republiky) zaměřených na ověřování nastavení procesů, kontrolních mechanizmů a ověřování výkonu činností v rámci jednotlivých agend(pojistné na sociálním zabezpečení, nemocenské pojištění, důchodové pojištění), dále pak v oblastech provozní ekonomiky, výběrových řízení podle zákona o zadávání veřejných zakázek a v oblasti systému řízení úřadu jako organizační složky státu. Součástí činnosti je konání nepravidelných služebních cest po celém území ČR několikrát v roce v délce cca 3 - 4 dny.     

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, obor ekonomie, veřejná správa nebo právní vzdělání výhodou,
  • pokročilou uživatelskou znalost MS Office včetně elektronické komunikace,       
  • analytické myšlení, organizační schopnosti,
  • schopnost přesných formulací a kvalitního písemného projevu,
  • schopnost samostatného řešení problému s vlastní iniciativou, spolehlivost, pečlivost a flexibilitu, 
  • ochotu a schopnost se dále vzdělávat a průběžně zvyšovat svoje odborné znalosti,  
  • zkušenosti z provádění interního auditu nebo kontroly a znalost účetnictví organizační služky státu výhodou.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené, 
  • platové zařazení ve 12. platové třídě podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., v platném znění,
  • rozvoj odborných znalostí a dovedností,
  • možnost ubytování,
  • 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days).

Nástup dle dohody.

Pokud máte zájem o uvedenou pozici a splňujete dané požadavky, vyplňte, prosím, následující dotazník nejpozději do 17. 11. 2017. Do 1 měsíce od odeslání dotazníku budete informováni o dalším postupu.