Nově mají lidé možnost volat call centrum pro nemocenské pojištění ČSSZ na běžné telefonní číslo 571 811 081

Praha, 6. 5. 2015

Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) umožnila lidem, aby mohli na call centrum pro nemocenské pojištění volat vytočením běžného telefonního čísla. Informační telefonní linka, která se specializuje na poradenství v oblasti dávek nemocenského pojištění, je dostupná nově na telefonním čísle 571 811 081.

Telefonní spojení na call centrum s předvolbou „840“ je tzv. barevnou linkou a někteří operátoři na tato čísla nevztahují neomezené tarify volání či volné minuty nebo je dokonce zpoplatňují zvýšeným tarifem. A právě to vedlo ČSSZ ke změně. Nově zavedené číslo 571 811 081 má charakter běžného (geografického) čísla, což se v závislosti na sjednaných podmínkách s konkrétním operátorem klienta bude při jeho volání zohledňovat u neomezených tarifů či ve volných minutách.

Dosud platné telefonní číslo 840 406 040 zůstane v provozu, ČSSZ jej v dohledné době rušit nebude. Klienti si tedy mohou vybrat, na které telefonní číslo zavolají do call centra pro oblast nemocenského pojištění, aby jim odborný operátor poskytl poradenství a zodpověděl dotazy zejména z oblasti dávek vyplácených v případě nemoci či mateřství. Aktuálně jim je k dispozici 9 odborných operátorů a vedoucí call centra, tj. celkem 10 pracovníků.