Call centra

Call centra České správy sociálního zabezpečení

Fungují ve všední dny:

Call Centrum                  Důchodové pojištění     Nemocenské pojištění   Technická pomoc                      
Pondělí 8:00 - 17:00   8:00 - 17:00   8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 15:30   8:00 - 14:30   8:00 - 15:00
Středa 8:00 - 17:00   8:00 - 17:00   8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 15:30   8:00 - 14:30   8:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 14:00   8:00 - 14:00   8:00 - 14:00

 

Call centrum důchodového pojištění

Call centrum důchodového pojištění vyřizuje dotazy veřejnosti a informace o důchodech na telefonním čísle 257 062 860.

Pomocí věkové kalkulačky a důchodové kalkulačky umístěné na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí - viz http://www.mpsv.cz/cs/2435 - lze provést, za podmínek tam uvedených, informativní výpočet starobního, případně předčasného starobního důchodu. 

 

Call centrum nemocenského pojištění

Call centrum nemocenského pojištění vyřizuje dotazy veřejnosti a poskytuje informace o dávkách nemocenského pojištění (nemocenské, peněžitá pomoc v mateřství, ošetřovné, vyrovnávací příspěvek v těhotenství a mateřství) na telefonním čísle 840 406 040. 

Pomocí kalkulaček pro výpočet dávek nemocenského pojištění umístěných na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí - viz http://www.mpsv.cz/cs/7 - lze stanovit, za podmínek tam uvedených, výši dávek nemocenského pojištění – výpočet ošetřovného, výpočet peněžité pomoci v mateřství, výpočet výše nemocenského.

 

Call centrum technické pomoci 

Call centrum technické pomoci na telefonním čísle 585 708 290 poskytuje klientům ČSSZ, jak už sám název napovídá, informace ryze technického rázu a to zejména:

  • ke službě e - Podání ČSSZ, která umožňuje elektronická podání doručovat jako datové věty v xml formátu a
  • ePortálu ČSSZ, který slouží k prohlížení údajů evidovaných v ČSSZ a poskytuje vybrané online služby ČSSZ.

Více informací ke call centru technické pomoci ČSSZ naleznete zde.

OZNÁMENÍ PRO KLIENTY

Z technických důvodů bude dne 23. 10. 2014 call centrum technické pomoci v Olomouci od 11 hodin mimo provoz.

Klientům se za dočasnou nedostupnost služeb call centra omlouváme a děkujeme za pochopení.

 

 

Hovor z pevné nebo mobilní sítě na uvedené telefonní informační linky je volajícímu účtován podle tarifu a platného ceníku jeho operátora.