Call centra

Call centra České správy sociálního zabezpečení

Fungují ve všední dny:

Call Centrum                  Důchodové pojištění     Nemocenské pojištění   Technická pomoc                      
Pondělí 8:00 - 17:00   8:00 - 17:00   8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 15:30   8:00 - 14:30   8:00 - 15:00
Středa 8:00 - 17:00   8:00 - 17:00   8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 15:30   8:00 - 14:30   8:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 14:00   8:00 - 14:00   8:00 - 14:00

 

Call centrum důchodového pojištění

Call centrum důchodového pojištění vyřizuje dotazy veřejnosti a informace o důchodech na telefonním čísle 257 062 860.

Pomocí věkové kalkulačky a důchodové kalkulačky umístěné na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí - viz http://www.mpsv.cz/cs/2435 - lze provést, za podmínek tam uvedených, informativní výpočet starobního, případně předčasného starobního důchodu. 

 

Call centrum nemocenského pojištění

Oznámení klientům

Z provozních důvodů nebude možné v pátek 18. 4. 2014 využívat služeb call centra nemocenského pojištění. Tato informační telefonní linka bude po celý den nedostupná.

Klienti se se svými dotazy mohou obracet na příslušnou okresní správu sociálního zabezpečení. Telefonní spojení či adresa sídla je k dispozici v sekci Kontakty.

Od úterý 22. 4. 2014 bude provoz call centra nemocenského pojištění plně zajištěn.

Děkujeme za pochopení.

 

Call centrum nemocenského pojištění vyřizuje dotazy veřejnosti a poskytuje informace o dávkách nemocenského pojištění (nemocenské, peněžitá pomoc v mateřství, ošetřovné, vyrovnávací příspěvek v těhotenství a mateřství) na telefonním čísle 840 406 040. 

Pomocí kalkulaček pro výpočet dávek nemocenského pojištění umístěných na webových stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí - viz http://www.mpsv.cz/cs/7 - lze stanovit, za podmínek tam uvedených, výši dávek nemocenského pojištění – výpočet ošetřovného, výpočet peněžité pomoci v mateřství, výpočet výše nemocenského.

 

Call centrum technické pomoci 

Call centrum technické pomoci na telefonním čísle 585 708 290 poskytuje klientům ČSSZ, jak už sám název napovídá, informace ryze technického rázu a to zejména:

  • ke službě e - Podání ČSSZ, která umožňuje elektronická podání doručovat jako datové věty v xml formátu a
  • ePortálu ČSSZ, který slouží k prohlížení údajů evidovaných v ČSSZ a poskytuje vybrané online služby ČSSZ.

Více informací ke call centru technické pomoci ČSSZ naleznete zde.

 

Hovor z pevné nebo mobilní sítě na uvedené telefonní informační linky je volajícímu účtován podle tarifu a platného ceníku jeho operátora.