Kde získáte potřebné informace o nemocenském pojištění?

Pokud potřebujete poradit či zjistit konkrétní informace k nemocenskému pojištění (výplata dávek nemocenského, peněžité pomoci v mateřství či ošetřovného) je Vám k dispozici call centrum pro oblast nemocenského pojištění na telefonním čísle +420 571 811 081, každý pracovní den v těchto úředních hodinách:

  • pondělí a středa:  8:00–17:00 hodin,
  • úterý a čtvrtek:   8:00–14:30 hodin,
  • pátek:                8:00–14:00 hodin.

S čím Vám může call centrum ČSSZ  pomoci?

Zodpoví Vaše dotazy a pomůže řešit konkrétní záležitosti týkající se zpracování výplaty dávek nemocenského pojištění. Na call centrum se můžete také obracet v případě, když budete potřebovat informace o změnách, které nastávají v souvislosti s přijetím nových právních předpisů v oblasti nemocenského pojištění zaměstnanců a OSVČ.

Služba call centra tak šetří Váš čas, neboť nemusíte osobně navštěvovat jednotlivé okresní správy sociálního zabezpečení osobně či zbytečně telefonovat.

 

Hovor z pevné nebo mobilní sítě je volajícímu účtován podle tarifu a platného ceníku jeho operátora.