Změny na TRA PVS

Zpřísnění kontrol na PVS - zamítání e - Podání 

30. 11. 2007 byly na PVS zpřísněny některé kontroly (zejména) hesla podávajícího. Dosud přijímaná podání jsou zamítána s kódem 1046 (nebo Authentication failed, apod.).

V současné době ČSSZ čeká na oficiální dokumentaci ke změnám, zde uvedené je jen souhrn zkušeností ČSSZ:

  • Dosud přijímaná podání jsou zamítána s kódem 1046 (nebo Authentication failed, a pod.). Chyba 1046 (chyba autentizace, tj. ověření podávajícího) je způsobena tím, že identiffikátory podání (tedy ID podávajícího na PVS, jeho heslo, variabilní symbol a aktivní registrovaná služba pro daný var.symbol) si neodpovídají).
  • Důvodem zvýšeného výskytu je, že kontrola hesla podávajícího rozlišuje (od 30. 11. 2007) použití malých a velkých písmen (je case sensitive). Věnujte pozornost vypsání (vložení) hesla při odeslání e - Podání, to musí být:
    1. přesně v podobě jako při registraci (pro registrace po 30.11.07) nebo
    2. použitím jen malých písmen (pro registrace před uvedeným datem, vyjímka u programu SAP). 
  • Uloženou podobu ("starého") hesla lze kontrolovat přihlášením se k účtu na PVS, a to na adrese : https://bezpecne.podani.gov.cz/ s použitím jen malých písmen. 
  • Nepodaří-li se Vám přihlásit, požádejte o pomoc kontaktní místo PVS: pvs@o2.com nebo tel. 800 20 21 22. Na Vaši žádost bude Vaše heslo nahrazeno heslem k jednorázovému přihlášení, při kterém si zvolíte nové heslo.
  • Datová věta GovTalk obálky je definována v dokumentu TRA PVS.